Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Trije ključni dejavniki, kako pridobimo in ohranimo zaupanje kupcev za uspešno prodajo B2B

Znan pregovor pravi, da poslovni kupci (B2B) kupujejo pri ljudeh, ki jih poznajo, jim zaupajo in so jim všeč. Ključna vrednota tega pravila je zaupanje. Zakaj? Ker kupec z izbiro naše ponudbe ali odločitvijo za sodelovanje prevzame odgovornost. Zato mora biti dovolj trdno prepričan, da bo nakup izpolnil pričakovanja. Pri čemer si zagotovo nihče ne želi narediti napake.

Ko govorimo o zaupanju kupcev, so posebej pomembna tri vprašanja. Prvo, kaj se je pri tem v zadnjem obdobju spremenilo. Drugo, kako zaupanje pridobimo. In tretje, kako ga ohranimo. 

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Kadri in izobraževanje
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem je posebej pomembnih sedem prodajnih veščin, ki se jih lahko naučimo.
Uspešna prodaja B2B ni znanost, temveč je predvsem zdrava pamet
Prodaja
Uspešna prodaja B2B ni znanost, temveč je predvsem zdrava pamet
Za uspešno prodajo B2B moramo poznati odgovore na sedem osnovnih vprašanj, ki nam pomagajo razumeti svoje kupce.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...