Trije ključni dejavniki, kako pridobimo in ohranimo zaupanje kupcev za uspešno prodajo B2B
Znan pregovor pravi, da poslovni kupci (B2B) kupujejo pri ljudeh, ki jih poznajo, jim zaupajo in so jim všeč. Ključna vrednota tega pravila je zaupanje. Zakaj? Ker kupec z izbiro naše ponudbe ali odločitvijo za sodelovanje prevzame odgovornost. Zato mora biti dovolj trdno prepričan, da bo nakup izpolnil pričakovanja. Pri čemer si zagotovo nihče ne želi narediti napake.
Ko govorimo o zaupanju kupcev, so posebej pomembna tri vprašanja. Prvo, kaj se je pri tem v zadnjem obdobju spremenilo. Drugo, kako zaupanje pridobimo. In tretje, kako ga ohranimo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.