Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Zakaj smo vsi zaposleni v prodaji B2B običajno tudi skrbniki ključnih kupcev?

Ali ste kot vodilni ali zaposleni v prodaji B2B kdaj pomislili, da ste zelo verjetno tudi skrbniki ključnih kupcev? 

To vprašanje je pomembno, ker se prodaja in ravnanje s ključnimi kupci razlikujeta v nekarerih ključnih dejavnikih.  

Zato moramo za uspeh na obeh področjih poznati in uporabljati različne pristope in veščine. 

Če vas zanima, zakaj smo skrbniki ključnih poslovnih kupcev običajno vsi zaposleni v prodaji in kako to vpliva na naše rezultate, boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
Vodenje
10 zlatih pravil za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)
Načrtno in učinkovito ravnanje s ključnimi kupci (t.i.KAM) je pomembno prav za vsako podjetje.
PRO Test: Ali dovolj dobro poznate svoje ključne poslovne kupce?
Prodaja
PRO Test: Ali dovolj dobro poznate svoje ključne poslovne kupce?
Glavni pogoj za dolgoročne odnose s ključnimi kupci je poznavanje njihovih pričakovanj.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...