Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Nevsakdanje vprašanje, s katerim sem pridobil številne priložnosti pri prodaji B2B

Kot vemo, je uspešnost prodaje B2B v veliki meri odvisna od zastavljanja pravih vprašanj, ob pravem času in na pravi način.

Vendar vsa vprašanja niso enako primerna in učinkovita.

Polega tega imajo tudi svoje meje, saj se kupci ob pretiranih vprašanjih lahko počutijo neprijetno in si po nepotrebnem pokvarimo možnosti za sodelovanje.

Zato tokrat v članku govorimo o enem samem nevsakdanjem vprašanju, ki sem ga leta zastavljal poslovnim kupcem in z njim pridobil številne prodajne priložnosti ter zakaj in kako deluje.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Prodaja
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Ključne informacije o potrebah in pričakovanjih kupcev lahko ugotovimo že s tremi pravimi vprašanji.
Katera je ključna vprašalnica za uspešno prodajo, ki jo moramo vedno uporabiti vsaj trikrat?
Prodaja
Katera je ključna vprašalnica za uspešno prodajo, ki jo moramo vedno uporabiti vsaj trikrat?
Čeprav pri pogovorih s kupci uporabljamo različne vprašalnice, vse niso enako pomembne.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...