Prodaja
| Jure Habbe
Katera je ključna vprašalnica za uspešno prodajo, ki jo moramo vedno uporabiti vsaj trikrat?
Kot vemo, uspešna prodaja temelji na zastavljanju pravih vprašanj, s katerimi ugotavljamo potrebe in pričakovanja kupcev.
O tem so napisane knjige, kot je na primer SPIN Selling in številni seznami z neštetimi vprašanji.
Vendar so poleg vprašanj pomembne tudi vprašalnice, med katerimi je posebej ključna beseda, ki jo v praksi srečujemo dokaj redko.
Za katero vprašalnico gre, kako deluje pri pogovorih s kupci in zakaj je v resnici tako pomembna?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
21 vprašanj, ki jih moramo zastavitvi kupcem za uspešno prodajo B2B
Vprašanja nam pomagajo razumeti potrebe in pričakovanja kupcev ter jim prilagoditi svoje prodajne pristope in ponudbe.

Prodaja
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Ključne informacije o potrebah in pričakovanjih kupcev lahko ugotovimo že s tremi pravimi vprašanji.