Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Katera je ključna vprašalnica za uspešno prodajo, ki jo moramo vedno uporabiti vsaj trikrat?

Kot vemo, uspešna prodaja temelji na zastavljanju pravih vprašanj, s katerimi ugotavljamo potrebe in pričakovanja kupcev. 

O tem so napisane knjige, kot je na primer SPIN Selling in številni seznami z neštetimi vprašanji. 

Vendar so poleg vprašanj pomembne tudi vprašalnice, med katerimi je posebej ključna beseda, ki jo v praksi srečujemo dokaj redko. 

Za katero vprašalnico gre, kako deluje pri pogovorih s kupci in zakaj je v resnici tako pomembna?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

21 vprašanj, ki jih moramo zastavitvi kupcem za uspešno prodajo B2B
Orodja
21 vprašanj, ki jih moramo zastavitvi kupcem za uspešno prodajo B2B
Vprašanja nam pomagajo razumeti potrebe in pričakovanja kupcev ter jim prilagoditi svoje prodajne pristope in ponudbe.
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Prodaja
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Ključne informacije o potrebah in pričakovanjih kupcev lahko ugotovimo že s tremi pravimi vprašanji.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...