Orodja
| Jure Habbe
21 vprašanj, ki jih moramo zastavitvi kupcem za uspešno prodajo B2B
Eno od naših ključnih orodij pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) so vprašanja.
Zato je med najbolj pomembnimi veščinami za uspešno prodajo zastavljanje pravih vprašanj. Ker seveda ni vseeno, kakšna vprašanja zastavljamo, kdaj in kako.
Ker se prodaja B2B in B2C precej razlikujeta, si tokrat oglejmo, katera vprašanja moramo zastaviti svojim poslovnim kupcem in zakaj.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Vodenje
7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope
Prodaja danes ni bistveno težja kot nekdaj, če se prilagodimo nakupovalnim navadam in pričakovanjem sodobnih kupcev.
Vodenje
Kaj moramo vedeti o treh osnovnih strategijah za povečanje prodaje?
Povečanje prodaje nam omogočajo tri osnovne strategije, iz katerih so izpeljani vsi ostali pristopi.