3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Sodobni kupci se vsaj o rešitvah za pomembnejše potrebe, težave in cilje običajno najprej informirajo na spletu, ali kje drugje ter si sami ustvarijo prvo mnenje, kaj in za koliko denarja so pripravljeni kupiti.
Seveda na podlagi pričakovanj, zakaj bi nekaj sploh kupili in kaj želijo s tem doseči.
In če naši predlogi ne ustrezajo njihovim predstavam, zanje nismo primeren ponudnik.
Zato moramo za uspešno prodajo najprej ugotoviti, kaj kupci sploh želijo. To dosežemo z vprašanji, ki pa imajo tudi svoje slabosti.
Za bolj sproščene pogovore s kupci tokrat razlagamo, kako lahko vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev, odkrijemo že s tremi pravimi vprašanji.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

