Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev

Sodobni kupci se vsaj o rešitvah za pomembnejše potrebe, težave in cilje običajno najprej informirajo na spletu, ali kje drugje ter si sami ustvarijo prvo mnenje, kaj in za koliko denarja so pripravljeni kupiti.

Seveda na podlagi pričakovanj, zakaj bi nekaj sploh kupili in kaj želijo s tem doseči.

In če naši predlogi ne ustrezajo njihovim predstavam, zanje nismo primeren ponudnik.

Zato moramo za uspešno prodajo najprej ugotoviti, kaj kupci sploh želijo. To dosežemo z vprašanji, ki pa imajo tudi svoje slabosti.

Za bolj sproščene pogovore s kupci tokrat razlagamo, kako lahko vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev, odkrijemo že s tremi pravimi vprašanji.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

21 vprašanj, ki jih moramo zastavitvi kupcem za uspešno prodajo B2B
Orodja
21 vprašanj, ki jih moramo zastavitvi kupcem za uspešno prodajo B2B
Vprašanja nam pomagajo razumeti potrebe in pričakovanja kupcev ter jim prilagoditi svoje prodajne pristope in ponudbe.
Kaj je SPIN Selling in kako deluje v sodobni prodaji B2B?
Orodja
Kaj je SPIN Selling in kako deluje v sodobni prodaji B2B?
Gre za tehniko zastavljanja vprašanj, ki nam lahko pomaga pri uspešni prodaji poslovnim kupcem.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...