Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Hladni sestanki s poslovnimi kupci: da ali ne? In kako jih spremenimo v prodajne priložnosti?

Hladno klicanje je pri prodaji poslovnim kupcem dobro znano. To so telefonski klici oseb, s katerimi se ne poznamo in našega klica ne pričakujejo.

Podobno velja tudi za sestanke, pri katerih ločimo dve vrsti srečanj, ki jih lahko označimo kot hladne.

Prvi so obiski, ki jih izvajamo povsem nenapovedano, kar običajno počnejo t.i. terenski komercialisti. Druga vrsta pa so prodajni stiki, ko se skušamo dogovoriti za sestanek, na katerem želimo predstaviti svoje podjetje in ponudbo.

Ali so takšni sestanki v prodaji B2B lahko uspešni, kdaj in kako?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

13 nasvetov, kako na prvem sestanku s kupci naredimo najboljši prvi vtis in pridobimo zaupanje
Prodaja
13 nasvetov, kako na prvem sestanku s kupci naredimo najboljši prvi vtis in pridobimo zaupanje
Prvi osebni vtis, ki pogosto odločilno vpliva na naše odnose s kupci, lahko naredimo samo enkrat.
Brez panike, če nam kupec za sestanek nameni samo 15 minut časa
Prodaja
Brez panike, če nam kupec za sestanek nameni samo 15 minut časa
Če se nam to zgodi, se sestanka nismo lotili na pravi način, vendar vseeno obstaja rešitev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...