Prodaja
| Jure Habbe
Brez panike, če nam kupec za sestanek nameni samo 15 minut časa
Vsakemu v prodaji se je zagotovo že zgodilo, da mu je poslovni kupec za sestanek namenil samo 15 minut. V smislu, toliko časa imate, da poveste, kaj želite.
Priznam, da je takšna situacija precej neprijetna, vendar obstaja preprosta rešitev.
Zato v tokratnem članku svetujemo, kaj naredimo v takšnem primeru in zakaj predlagani pristop zares deluje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Če se pri pogovorih s kupci pogosto srečujemo z ugovori, imamo zagotovo težavo s svojim prodajnim pristopom.

Kadri in izobraževanje
Kako umirimo koleričnega kupca (ali nadrejenega)?
Ker imamo veliko možnosti za sodelovanje s koleriki, nas zagotovo zanima, kako jih umirimo, da lahko z njimi normalno komuniciramo.