Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Brez panike, če nam kupec za sestanek nameni samo 15 minut časa

Vsakemu v prodaji se je zagotovo že zgodilo, da mu je poslovni kupec za sestanek namenil samo 15 minut. V smislu, toliko časa imate, da poveste, kaj želite.

Priznam, da je takšna situacija precej neprijetna, vendar obstaja preprosta rešitev.

Zato v tokratnem članku svetujemo, kaj naredimo v takšnem primeru in zakaj predlagani pristop zares deluje.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Prodaja
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Če se pri pogovorih s kupci pogosto srečujemo z ugovori, imamo zagotovo težavo s svojim prodajnim pristopom.
Kako umirimo koleričnega kupca (ali nadrejenega)?
Kadri in izobraževanje
Kako umirimo koleričnega kupca (ali nadrejenega)?
Ker imamo veliko možnosti za sodelovanje s koleriki, nas zagotovo zanima, kako jih umirimo, da lahko z njimi normalno komuniciramo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...