Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

13 nasvetov, kako na prvem sestanku s kupci naredimo najboljši prvi vtis in pridobimo zaupanje

Znan pregovor pravi, da lahko prvi osebni vtis na poslovne kupce naredimo samo enkrat. In od tega so običajno odvisni naši nadaljnji odnosi.

Če smo sogovornikom že ob prvem stiku neprijetni, ali celo zoprni, bomo to težko popravili. Nasprotno pa si po dobrem prvem vtisu lahko privoščimo tudi kakšno napako, ki nam jo bodo dosti lažje spregledali.

Zato tokrat opisujemo trinajst nasvetov, kako na sestanku s poslovnimi kupci naredimo najboljši prvi vtis in pridobimo njihovo zaupanje ter opozarjamo na nekatere pogoste napake.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Prodaja
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Čeprav kupci ne maramo, da nam prodajajo, večina pri prodaji poslovnim kupcem in potrošnikom počne ravno to.
7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope
Vodenje
7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope
Prodaja danes ni bistveno težja kot nekdaj, če se prilagodimo nakupovalnim navadam in pričakovanjem sodobnih kupcev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...