Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako ustvarjamo privlačne vsebine, ki pritegnejo kupce in povečujejo prodajo B2B?

Namen in pomen marketinga se pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) precej razlikujeta.

Pri prvih so ključni cilji učinkovitega marketinga ustvarjanje in ohranjanje prepoznavnosti pri ciljnih kupcih, informiranje, izobraževanje in razvoj njihovih potreb ter pridobivanje prodajnih priložnosti.

Vsemu temu so namenjene vsebine, ki jih kupcem posredujemo v raznih oblikah in na različne načine.

Zato v članku tokrat razlagamo, kako ustvarjamo privlačne vsebine, ki pritegnejo kupce, da jim posvetijo pozornost in prispevajo k uspešnosti prodaje B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Trženje
13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Za uspešno prodajo je pomembno, kako na kupce delujejo naše trženjske in prodajne vsebine.
30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji
Trženje
30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji
Možnosti za ustvarjanje marketinških vsebin je več, kot si običajno predstavljamo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...