Kako ustvarjamo privlačne vsebine, ki pritegnejo kupce in povečujejo prodajo B2B?
Namen in pomen marketinga se pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) precej razlikujeta.
Pri prvih so ključni cilji učinkovitega marketinga ustvarjanje in ohranjanje prepoznavnosti pri ciljnih kupcih, informiranje, izobraževanje in razvoj njihovih potreb ter pridobivanje prodajnih priložnosti.
Vsemu temu so namenjene vsebine, ki jih kupcem posredujemo v raznih oblikah in na različne načine.
Zato v članku tokrat razlagamo, kako ustvarjamo privlačne vsebine, ki pritegnejo kupce, da jim posvetijo pozornost in prispevajo k uspešnosti prodaje B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

