Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

30 idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji

Ali vam primanjkuje idej za vsebine, s katerimi bi pritegnili pozornost kupcev ter njihovo zanimanje za nakup izdelkov, storitev in rešitev?

V tem primeru niste edini, saj gre za dokaj pogosto vprašanje, s katerim se običajno srečujemo pri trženju na vseh področjih. 

Dobra novica pa je, da imamo možnosti precej več, kot si običajno predstavljamo in jih v praksi izkoriščamo. 

Zato v članku navajamo trideset idej za marketinške vsebine, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji in kako delujejo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj najmanj 75 odstotkov marketinških in prodajnih nasvetov NI uporabnih?
Kadri in izobraževanje
Zakaj najmanj 75 odstotkov marketinških in prodajnih nasvetov NI uporabnih?
Sodobno prodajo lahko razdelimo na šest glavnih področij, na katerih veljajo precej različna pravila.
PRO Test: Ali sta marketing in prodaja v podjetju (dovolj) usklajena?
Vodenje
PRO Test: Ali sta marketing in prodaja v podjetju (dovolj) usklajena?
Po definiciji njune povezanosti je naloga marketinga ustvarjanje pogojev za prodajo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...