Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Zakaj najmanj 75 odstotkov marketinških in prodajnih nasvetov NI uporabnih?

Že dalj časa se čudim, ker avtorji o trženju in prodaji večinoma govorijo in pišejo na splošno, kot da gre za enovito področje. Če je to morda še nekako delovalo pred dvajsetimi leti, danes zagotovo ne velja več.

V sodobni prodaji namreč poznamo šest glavnih področij, na katerih veljajo precej različna prodajna pravila.

Zato ni vseeno, o čem govorimo, da nas občinstvo pravilno razume in ima od vsebine tudi uporabne koristi.

Za katera ključna področja gre ter zakaj najmanj tri četrtine marketinških in prodajnih nasvetov ni uporabnih?

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Kadri in izobraževanje
PRO Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti
Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti, ki jih lahko ocenite v nekaj minutah.
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...