Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo

Prvi stik obstoječih ali morebitnih novih poslovnih kupcev z našimi izdelki, storitvami in rešitvami so pogosto prodajne vsebine. 

Gre za objave na spletnih straneh in v predstavitvenih brošurah, v različnih poslovnih in strokovnih medijih, na družbenih omrežjih, kot je Linkedin, po elektronski pošti in podobno. 

Z učinkovitimi vsebinami gradimo poslovno in strokovno prepoznavnost, krepimo zaupanje kupcev ter vplivamo na razvoj njihovih potreb in pridobivamo prodajne priložnosti. 

Zato v članku govorimo o trinajstih pravilih za izdelavo prodajnih vsebin, s katerimi dosežemo vse navedeno in kako nam pomagajo pri uspešni prodaji.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Trženje
Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Gre za učinkovit način pridobivanja prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih doma in v tujini.
Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
Orodja
Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?
To samo fraza, temveč dejstvo, ki ga potrjujejo številne raziskave in lastne izkušnje.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...