13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Prvi stik obstoječih ali morebitnih novih poslovnih kupcev z našimi izdelki, storitvami in rešitvami so pogosto prodajne vsebine.
Gre za objave na spletnih straneh in v predstavitvenih brošurah, v različnih poslovnih in strokovnih medijih, na družbenih omrežjih, kot je Linkedin, po elektronski pošti in podobno.
Z učinkovitimi vsebinami gradimo poslovno in strokovno prepoznavnost, krepimo zaupanje kupcev ter vplivamo na razvoj njihovih potreb in pridobivamo prodajne priložnosti.
Zato v članku govorimo o trinajstih pravilih za izdelavo prodajnih vsebin, s katerimi dosežemo vse navedeno in kako nam pomagajo pri uspešni prodaji.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

