Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Zakaj je elektronska pošta najbolj učinkovito marketinško in prodajno orodje po vsem svetu?

Če se morda sprašujete, s katerim pristopom lahko pridobimo največ prodajnih priložnosti in poslovnih kupcev, je odgovor elektronska pošta. 

To ni ugibanje ali fraza, temveč dejstvo, ki ga potrjujejo številne analize in raziskave ter tudi lastne izkušnje. 

Gre za pomembno trženjsko in prodajno področje, na katerem pa imamo v naših podjetjih še precej možnosti za izboljšave. 

Zato v članku govorimo, v čem je moč elektronske pošte in kako jo učinkovito uporabimo za uspešno prodajo B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Elektronska pošta ali telefon? Kaj danes v prodaji deluje bolje in zakaj?
Orodja
Elektronska pošta ali telefon? Kaj danes v prodaji deluje bolje in zakaj?
Vsaka možnost ima svoje prednosti in slabosti, zato je koristno vedeti, kdaj katero uporabimo in kako.
Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Trženje
Kaj je izobraževalno trženje in kako ga uporabimo za povečanje prodaje B2B?
Gre za učinkovit način pridobivanja prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih doma in v tujini.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...