Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Ali že veste, kako boste letos najbolj učinkovito porabili svoj marketinški proračun?

Začelo se je novo poslovno leto in z njim večni izziv, kako bomo dosegli svoje prodajne cilje.

V številnih podjetjih bo imel pri tem manjšo ali večjo vlogo tudi marketing kot način za pridobivanje novih prodajnih stikov in priložnosti ter ohranjanje povezanosti z obstoječimi kupci.

Če imate marketinški načrt že izdelan, ga je zagotovo koristno še enkrat preveriti, v nasprotnem primeru pa vam vsebina članka lahko pomaga, da ga lažje pripravite.

Zato tokrat razlagamo, kako najbolj učinkovito porabimo svoj marketinški proračun, da dosežemo čim boljše prodajne rezultate.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.
Kaj je marketing in zakaj ga pri prodaji B2B sploh potrebujemo?
Trženje
Kaj je marketing in zakaj ga pri prodaji B2B sploh potrebujemo?
Marketing je namenjen štirim pomembnim ciljem za uspešnost prodaje B2B.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...