Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kaj je marketing in zakaj ga pri prodaji B2B sploh potrebujemo?

To vprašanje sem dobil na sestanku pred nekaj meseci, in sicer od direktorja podjetja, ki se s posli ukvarja več kot trideset let.

Zanimivo je zato, ker nas spomni, da moramo pogosto najprej razjasniti osnovne pojme, če se želimo ukvarjati z izboljšavami.

Kajti v praksi se vse prevečkrat pogovarjamo, ne da bi vsi zares razumeli, v čem je težava, ki jo moramo ali želimo rešiti.

Zato v članku preprosto razlagamo, kaj je marketing in štiri ključne razloge, zakaj je pomemben za uspešnost prodaje B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
5 ključnih razlik med vlogo marketinga pri prodaji B2B in B2C, ki jih moramo upoštevati
Trženje
5 ključnih razlik med vlogo marketinga pri prodaji B2B in B2C, ki jih moramo upoštevati
Razumevanje razlik je pomembno, če prodajamo na obeh področjih in tudi sicer.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...