Trženje
| Jure Habbe
5 ključnih razlik med vlogo marketinga pri prodaji B2B in B2C, ki jih moramo upoštevati
Večina avtorjev po svetu marketing in prodajo poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) obravnava kot eno, kar pa ne drži.
Temu primerna je lahko tudi zmeda v razmišljanju in praksi, če prebiramo in upoštevamo njihove nasvete.
Razumevanje razlik je namreč pomembno, če prodajamo na obeh področjih in tudi sicer.
Zato v članku tokrat govorimo o petih ključnih razlikah med vlogo marketinga pri prodaji B2B in B2C, ki jih moramo poznati za učinkovitost svojih aktivnosti.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Trženje
Je za poslovni uspeh pomembnejši dober marketing ali prodaja?
Vprašanje je podobno tistemu o kuri in jajcu, le da je odgovor pri marketingu in prodaji precej bolj preprost.

Trženje
Tri vrste marketinga za uspešno prodajo B2B, ki jih moramo uporabljati v vsakem podjetju
V mnogih podjetjih so s svojim načinom razmišljanja in marketinškimi pristopi še vedno v preteklosti.