Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Tri vrste marketinga za uspešno prodajo B2B, ki jih moramo uporabljati v vsakem podjetju

Ko govorimo o marketingu pri prodaji poslovnim kupcem, v praksi običajno srečamo dve skrajnosti.  

Prva je mnenje, da je vloga marketinga izdelava prospektov, urejanje spletne strani ter objava kakšnega oglasa in pošiljanje elektronskih novoletnih voščilnic.  

Druga skrajnost pa je digitalni marketing, po kateri naj bi bilo bistveno ukvarjanje z družbenimi mediji. 

Ker pri obeh zgrešenih prepričanjih zapravljamo možnosti in priložnosti, v članku tokrat govorimo o treh vrstah marketinga za uspešno prodajo B2B, ki jih moramo uporabljati v vsakem naprednem podjetju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Trženje
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Seznam in krajši opis marketinških taktik, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...