Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako dosežemo uspešnost in učinkovitost marketinga in prodaje B2B?

Čeprav se morda zdi, da gre za sinonima, kar pomeni besedi s skoraj enakim pomenom, je med uspešnostjo in učinkovitostjo precejšnja razlika.

Pri svojem delu na prodajnem področju smo namreč lahko uspešni, vendar neučinkoviti, in obratno.

Vsak pa si zagotovo želi, da je oboje hkrati.

Zato v današnjem članku razlagamo, kakšna je razlika med uspešnostjo in učinkovitostjo ter kako ju dosežemo ali izboljšamo pri marketingu in prodaji B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako izmerimo učinkovitost trženja in prodaje B2B s kazalniki uspešnosti (KPI)?
Orodja
Kako izmerimo učinkovitost trženja in prodaje B2B s kazalniki uspešnosti (KPI)?
Trženje in prodajo poslovnim kupcem lahko izmerimo z nekaj preprostimi podatki.
Zakaj zgolj več sestankov s kupci NI rešitev za povečanje uspešnosti prodaje B2B?
Vodenje
Zakaj zgolj več sestankov s kupci NI rešitev za povečanje uspešnosti prodaje B2B?
Sestanki s kupci so nujni za uspešno prodajo B2B, vendar ne z vsakim prodajnim stikom.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...