Trženje
| Jure Habbe
Kako dosežemo uspešnost in učinkovitost marketinga in prodaje B2B?
Čeprav se morda zdi, da gre za sinonima, kar pomeni besedi s skoraj enakim pomenom, je med uspešnostjo in učinkovitostjo precejšnja razlika.
Pri svojem delu na prodajnem področju smo namreč lahko uspešni, vendar neučinkoviti, in obratno.
Vsak pa si zagotovo želi, da je oboje hkrati.
Zato v današnjem članku razlagamo, kakšna je razlika med uspešnostjo in učinkovitostjo ter kako ju dosežemo ali izboljšamo pri marketingu in prodaji B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Orodja
Kako izmerimo učinkovitost trženja in prodaje B2B s kazalniki uspešnosti (KPI)?
Trženje in prodajo poslovnim kupcem lahko izmerimo z nekaj preprostimi podatki.

Vodenje
Zakaj zgolj več sestankov s kupci NI rešitev za povečanje uspešnosti prodaje B2B?
Sestanki s kupci so nujni za uspešno prodajo B2B, vendar ne z vsakim prodajnim stikom.