Zakaj zgolj več sestankov s kupci NI rešitev za povečanje uspešnosti prodaje B2B?
Številni predvsem tuji ponudniki propagirajo razne »zanesljivo delujoče« pristope in orodja, ki pri prodaji B2B »zagotavljajo« več sestankov s poslovnimi kupci.
Podobno razmišljajo tudi nekateri vodilni v našem poslovnem okolju, ki svoje prodajne ekipe silijo, naj čim več sestankujejo s kupci.
Zato se marsikomu najbrž zastavlja vprašanje, ali je to zares prava rešitev za uspešno prodajo B2B.
Če vas zanima odgovor, zakaj zgolj več sestankov ne zagotavlja boljših prodajnih rezultatov, niti po pravilu slepe kure, boste izvedeli v članku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

