Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Zakaj zgolj več sestankov s kupci NI rešitev za povečanje uspešnosti prodaje B2B?

Številni predvsem tuji ponudniki propagirajo razne »zanesljivo delujoče« pristope in orodja, ki pri prodaji B2B »zagotavljajo« več sestankov s poslovnimi kupci.

Podobno razmišljajo tudi nekateri vodilni v našem poslovnem okolju, ki svoje prodajne ekipe silijo, naj čim več sestankujejo s kupci.

Zato se marsikomu najbrž zastavlja vprašanje, ali je to zares prava rešitev za uspešno prodajo B2B.

Če vas zanima odgovor, zakaj zgolj več sestankov ne zagotavlja boljših prodajnih rezultatov, niti po pravilu slepe kure, boste izvedeli v članku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

13 nasvetov, kako na prvem sestanku naredimo najboljši prvi vtis in pridobimo zaupanje kupcev
Prodaja
13 nasvetov, kako na prvem sestanku naredimo najboljši prvi vtis in pridobimo zaupanje kupcev
Prvi osebni vtis, ki pogosto odločilno vpliva na naše odnose s kupci, lahko naredimo samo enkrat.
Hladni sestanki s poslovnimi kupci: da ali ne? In kako jih spremenimo v prodajne priložnosti?
Prodaja
Hladni sestanki s poslovnimi kupci: da ali ne? In kako jih spremenimo v prodajne priložnosti?
Podobno kot s hladnimi klici, imamo lahko tudi s takšnimi sestanki veliko dela in malo uspeha.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...