Orodja
| Jure Habbe
Kako izmerimo učinkovitost trženja in prodaje B2B s kazalniki uspešnosti (KPI)?
Znana in že precej oguljena fraza pravi, da kar ne merimo, ne moremo izboljšati.
Kar velja tudi pri trženju in prodaji poslovnim kupcem (B2B).
Ključno vprašanje je, kaj naj merimo, kako in zakaj, da nam bodo rezultati zares pomagali povečati prodajo.
Zato v članku govorimo o preprostih kazalnikih uspešnosti (KPI), s katerimi lahko izmerimo in izboljšamo učinkovitost trženja in prodaje poslovnim kupcem.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Orodja
Kaj je prodajna metoda Solution Selling in zakaj je nihče ne pozna?
Gre za najbolj sistematičen stopenjski proces za uspešno prodajo zahtevnejših izdelkov in storitev.
Orodja
PRO Nasvet: Kako nam CRM pomaga pri uspešni prodaji?
V mnogih podjetjih CRM (še vedno) nimajo, ali pa ga uporabljajo samo kot zbirko podatkov o kupcih, čeprav lahko občutno prispeva k uspešnosti prodaje.