Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Kako izmerimo učinkovitost trženja in prodaje B2B s kazalniki uspešnosti (KPI)?

Znana in že precej oguljena fraza pravi, da kar ne merimo, ne moremo izboljšati.

Kar velja tudi pri trženju in prodaji poslovnim kupcem (B2B).

Ključno vprašanje je, kaj naj merimo, kako in zakaj, da nam bodo rezultati zares pomagali povečati prodajo.

Zato v članku govorimo o preprostih kazalnikih uspešnosti (KPI), s katerimi lahko izmerimo in izboljšamo učinkovitost trženja in prodaje poslovnim kupcem.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je prodajna metoda Solution Selling in zakaj je nihče ne pozna?
Orodja
Kaj je prodajna metoda Solution Selling in zakaj je nihče ne pozna?
Gre za najbolj sistematičen stopenjski proces za uspešno prodajo zahtevnejših izdelkov in storitev.
PRO Nasvet: Kako nam CRM pomaga pri uspešni prodaji?
Orodja
PRO Nasvet: Kako nam CRM pomaga pri uspešni prodaji?
V mnogih podjetjih CRM (še vedno) nimajo, ali pa ga uporabljajo samo kot zbirko podatkov o kupcih, čeprav lahko občutno prispeva k uspešnosti prodaje.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...