Kaj je prodajna metoda Solution Selling in zakaj je nihče ne pozna?
Pred kratkim sem imel delavnico na temo prodajne metode Solution Selling. Ko sem udeležence uvodoma vprašal, ali jo kdo morda že pozna, nihče ni vedel, za kaj gre.
Vendar to še ni vse. Preko poletja sem se pogovarjal z nekaj direktorji in vodilnimi v prodaji. Zastavil sem jim isto vprašanje in rezultat je bil enak.
Najbolj domiseln je bil na primer komentar, da ljudje ne kupujejo svedrov, temveč luknje.
Če razmišljate podobno in menite, da gre za prodajo rešitev, namesto izdelkov in storitev, odgovor ni pravilen.
Kaj je torej prodajna metoda Solution Selling, ki je po mojem mnenju najbolj izpopolnjen pristop za prodajo poslovnim kupcem, in zakaj je nihče ne pozna?
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

