Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Pet skoraj brezplačnih načinov za učinkovit marketing pri prodaji B2B doma in v tujini

Več znanih pregovorov pravi, da za malo denarja ne moremo pričakovati velikega učinka.

To večinoma drži pri prodaji potrošnikom (B2C), kjer z marketingom običajno nagovarjamo množice potencialnih kupcev naših izdelkov in storitev.

Vendar pa lahko pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) dosežemo občutne rezultate tudi z malo ali celo brez posebnih stroškov.

Zato v današnjem članku opisujemo pet skoraj zastonj načinov za učinkovit marketing, ki delujejo pri nas in v tujini.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Trije marketinški pristopi, s katerimi lahko pri prodaji B2B pridobimo največ povpraševanj
Trženje
Trije marketinški pristopi, s katerimi lahko pri prodaji B2B pridobimo največ povpraševanj
Namesto preizkušanja in učenja na lastnih napakah je bolje uporabiti preizkušene metode.
Kaj je marketing in zakaj ga pri prodaji B2B sploh potrebujemo?
Trženje
Kaj je marketing in zakaj ga pri prodaji B2B sploh potrebujemo?
Marketing je namenjen štirim pomembnim ciljem za uspešnost prodaje B2B.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...