Trženje
| Jure Habbe
Pet skoraj brezplačnih načinov za učinkovit marketing pri prodaji B2B doma in v tujini
Več znanih pregovorov pravi, da za malo denarja ne moremo pričakovati velikega učinka.
To večinoma drži pri prodaji potrošnikom (B2C), kjer z marketingom običajno nagovarjamo množice potencialnih kupcev naših izdelkov in storitev.
Vendar pa lahko pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) dosežemo občutne rezultate tudi z malo ali celo brez posebnih stroškov.
Zato v današnjem članku opisujemo pet skoraj zastonj načinov za učinkovit marketing, ki delujejo pri nas in v tujini.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Trženje
Trije marketinški pristopi, s katerimi lahko pri prodaji B2B pridobimo največ povpraševanj
Namesto preizkušanja in učenja na lastnih napakah je bolje uporabiti preizkušene metode.
Trženje
Kaj je marketing in zakaj ga pri prodaji B2B sploh potrebujemo?
Marketing je namenjen štirim pomembnim ciljem za uspešnost prodaje B2B.