Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Trije marketinški pristopi, s katerimi lahko pri prodaji B2B pridobimo največ povpraševanj

Na prodajnih izobraževanjih se običajno pogovarjamo o najmanj petnajstih pristopih za pridobivanje povpraševanj pri obstoječih in novih kupcih, čeprav jih poznamo še več.

Zato se vedno znova zastavlja vprašanje, kateri med njimi so najbolj učinkoviti in zanesljivi, da ne izgubljamo časa s preizkušanjem in učenjem na svojih napakah.

Čeprav so kupci dostopni na različne načine, nekateri namreč delujejo pri vseh, ali vsaj veliki večini kupcev ter ponudnikov izdelkov, storitev in rešitev.

Če vas zanima, s katerimi pristopi smo v zadnjih desetih letih pridobili največ povpraševanj pri prodaji B2B in zakaj, boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Trženje
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Seznam in krajši opis marketinških taktik, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju.
Zakaj najmanj 75 odstotkov marketinških in prodajnih nasvetov NI uporabnih?
Kadri in izobraževanje
Zakaj najmanj 75 odstotkov marketinških in prodajnih nasvetov NI uporabnih?
Sodobno prodajo lahko razdelimo na šest glavnih področij, na katerih veljajo precej različna pravila.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...