Trije marketinški pristopi, s katerimi lahko pri prodaji B2B pridobimo največ povpraševanj
Na prodajnih izobraževanjih se običajno pogovarjamo o najmanj petnajstih pristopih za pridobivanje povpraševanj pri obstoječih in novih kupcih, čeprav jih poznamo še več.
Zato se vedno znova zastavlja vprašanje, kateri med njimi so najbolj učinkoviti in zanesljivi, da ne izgubljamo časa s preizkušanjem in učenjem na svojih napakah.
Čeprav so kupci dostopni na različne načine, nekateri namreč delujejo pri vseh, ali vsaj veliki večini kupcev ter ponudnikov izdelkov, storitev in rešitev.
Če vas zanima, s katerimi pristopi smo v zadnjih desetih letih pridobili največ povpraševanj pri prodaji B2B in zakaj, boste izvedeli v nadaljevanju.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

