Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Ali in kako deluje SMS marketing pri povečanju prodaje B2B?

Ali ste vedeli, da prejemniki odprejo kar 98 odstotkov SMS sporočil, od tega 60 odstotkov v roku 5 minut po prejemu, medtem ko elektronske pošte zgolj okrog 20 odstotkov?

To lahko preverite kar pri sebi, saj kot potrošniki zagotovo prejemate prodajna SMS sporočila raznih ponudnikov.

Zato marsikoga najbrž zanima, ali je takšen pristop uporaben tudi pri povečanju prodaje B2B.

Če želite izvedeti, kako lahko t.i. SMS marketing uporabimo pri prodaji poslovnim kupcem in na kaj moramo biti pri tem pozorni, preberite v današnjem članku.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Trije marketinški pristopi, s katerimi lahko pri prodaji B2B pridobimo največ povpraševanj
Trženje
Trije marketinški pristopi, s katerimi lahko pri prodaji B2B pridobimo največ povpraševanj
Namesto preizkušanja in učenja na lastnih napakah je bolje uporabiti preizkušene metode.
Pet skoraj brezplačnih načinov za učinkovit marketing pri prodaji B2B doma in v tujini
Trženje
Pet skoraj brezplačnih načinov za učinkovit marketing pri prodaji B2B doma in v tujini
Za doseganje marketinških ciljev pri prodaji B2B ne potrebujemo veliko denarja.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...