9 načinov gverilskega marketinga, s katerimi se pri prodaji B2B razlikujemo od konkurence
Med večjimi izzivi današnjega marketinga pri prodaji B2B je, kako pritegniti pozornost ciljnih kupcev, da opazijo naše vsebine, jim posvetijo pozornost ter se odzovejo, če jih naši izdelki in storitve zanimajo.
Zaradi preobremenjenosti z informacijam kupci namreč večino vsebin ignorirajo, saj vedo, da bodo podatke o možnih rešitvah poiskali sami, če in ko jih bodo rabili.
Pri tem nam lahko pomaga t.i. gverilski marketing, ki je sinonim za pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev na nevsakdanje načine.
Zato v prispevku tokrat obravnavamo devet takšnih možnosti, s katerimi se lahko pri prodaji B2B uspešno razlikujemo od konkurence.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

