Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

9 načinov gverilskega marketinga, s katerimi se pri prodaji B2B razlikujemo od konkurence

Med večjimi izzivi današnjega marketinga pri prodaji B2B je, kako pritegniti pozornost ciljnih kupcev, da opazijo naše vsebine, jim posvetijo pozornost ter se odzovejo, če jih naši izdelki in storitve zanimajo.

Zaradi preobremenjenosti z informacijam kupci namreč večino vsebin ignorirajo, saj vedo, da bodo podatke o možnih rešitvah poiskali sami, če in ko jih bodo rabili.

Pri tem nam lahko pomaga t.i. gverilski marketing, ki je sinonim za pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev na nevsakdanje načine.

Zato v prispevku tokrat obravnavamo devet takšnih možnosti, s katerimi se lahko pri prodaji B2B uspešno razlikujemo od konkurence.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
Zakaj najmanj 75 odstotkov marketinških in prodajnih nasvetov NI uporabnih?
Kadri in izobraževanje
Zakaj najmanj 75 odstotkov marketinških in prodajnih nasvetov NI uporabnih?
Sodobno prodajo lahko razdelimo na šest glavnih področij, na katerih veljajo precej različna pravila.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...