Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako se izognemo ugovorom kupcev in kako jih učinkovito rešujemo?

Ali se pri prodaji pogosto srečujte z ugovori kupcev in ne veste, kako bi se nanje najbolj učinkovito odzvali? 

Ugovori pomenijo, da se kupci z nami ne strinjajo, glavni razlog zanje pa je napačni prodajni pristop. 

Rešitev je dokaj preprosta in nam resnično pomaga izboljšati tako odnose s kupci, kot tudi prodajne rezultate, zato jo je koristno poznati in uporabljati v praksi.  

Ker so ugovori kupcev za marsikoga vsakdanjost, v članku tokrat govorimo, kako se jim izognemo in kako ravnamo, če do njih vseeno pride.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Prodaja
3 vprašanja, s katerimi ugotovimo vse bistveno, kar moramo vedeti o potrebah in pričakovanjih kupcev
Ključne informacije o potrebah in pričakovanjih kupcev lahko ugotovimo že s tremi pravimi vprašanji.
Kaj so prodajni in nakupni sprožilci ter kako jih ugotovimo in uporabimo v praksi?
Prodaja
Kaj so prodajni in nakupni sprožilci ter kako jih ugotovimo in uporabimo v praksi?
Razumevanje prodajnih in nakupnih sprožilcev je eden od temeljev za uspešno prodajo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...