Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kaj so prodajni in nakupni sprožilci ter kako jih ugotovimo in uporabimo v praksi?

Zagotovo je vsak že bral ali slišal, da moramo za uspešno prodajo pri kupcih pritisniti na pravi gumb ali tipko. 

Gre za t.i. sprožilce, ki so psihološko utemeljena dejstva, o katerih so napisane tudi knjige.

Vendar sprožilci niso osamljeni razlogi za nakup, kot nakazuje uvodna prispodoba, temveč poznamo bolj ali manj zapletene prodajne in nakupne sprožilce.

Zato v članku govorimo, kaj so eni in drugi, kako so povezani ter kako jih odkrijemo in uporabljamo za uspešno prodajo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

5 razlogov, zakaj kakovost in strokovnost za uspešno prodajo B2B nista več dovolj
Kadri in izobraževanje
5 razlogov, zakaj kakovost in strokovnost za uspešno prodajo B2B nista več dovolj
Kakovost in strokovnost sta pomembna, vendar pogosto nista odločilna dejavnika pri nakupu.
5 razlogov, zakaj nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naši izdelki in storitve ne zanimajo
Prodaja
5 razlogov, zakaj nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naši izdelki in storitve ne zanimajo
Kako si lahko pomagamo, kadar nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naše rešitve ne zanimajo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...