Prodaja
| Jure Habbe
5 razlogov, zakaj nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naši izdelki in storitve ne zanimajo
Najbolj pogosta in neprijetna pri prodaji sta odgovora, da kupcev naši izdelki in storitve ne zanimajo, ali da smo predragi.
Ker smo o cenah že precej govorili, samo spomnimo. Poslovni kupec, ki z nami želi sodelovati, se o cenah vedno lahko pogaja.
Zato tokrat govorimo o petih razlogih, zakaj nam kupci največkrat odgovarjajo, da jih naše rešitve ne zanimajo in kako si pri tem lahko pomagamo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Če se pri pogovorih s kupci pogosto srečujemo z ugovori, imamo zagotovo težavo s svojim prodajnim pristopom.

Kadri in izobraževanje
Profesionalna prodaja niso triki, s katerimi kupce prepričujemo in jim vsiljujemo nakupe
Če srečamo »trenerja«, ki nas lahko nauči, kako prodamo vse in vsakemu, se mu raje izognimo.