Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Profesionalna prodaja niso triki, s katerimi kupce prepričujemo in jim vsiljujemo nakupe

Čeprav se miselnost in pristopi počasi spreminjajo, v prodaji poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) še vedno srečujemo preveč odbijajoče vsiljivosti. Zaradi katere ima prodaja nizek ugled ter je mnogim kupcem – in ponudnikom – neprijetna. Precej zaslug za to imajo tudi razni trenerji – ali t.i. coachi –, ki udeležencem izobraževanj »prodajajo« trike, s katerimi kupce nadležno prepričujejo v nakupe.

Sodobna prodaja je zahtevnejša iz več razlogov. Med drugim zaradi široke ponudbe ter velike primerljivosti izdelkov in storitev. Zato se kupci pogosto odločamo za nakupe po najnižjih cenah ter smo manj zvesti posameznim blagovnim znamkam in ponudnikom. Kar je samo eden od razlogov, zakaj je danes težje biti prodajno uspešen, kot v preteklosti.

Vendar to ni opravičilo za vsiljivost, s katero povzročamo škodo sebi, svojemu podjetju in prodaji nasploh.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Kadri in izobraževanje
7 ključnih veščin za uspešno prodajo B2B
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem je posebej pomembnih sedem prodajnih veščin, ki se jih lahko naučimo.
Ali ste pri svojem delu v prodaji nesrečni? Preberite tole.
Kadri in izobraževanje
Ali ste pri svojem delu v prodaji nesrečni? Preberite tole.
Zakaj smo pri delu v prodaji v resnici nesrečni in pet preizkušenih načel, kako si pri tem lahko pomagamo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...