Profesionalna prodaja niso triki, s katerimi kupce prepričujemo in jim vsiljujemo nakupe
Čeprav se miselnost in pristopi počasi spreminjajo, v prodaji poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) še vedno srečujemo preveč odbijajoče vsiljivosti. Zaradi katere ima prodaja nizek ugled ter je mnogim kupcem – in ponudnikom – neprijetna. Precej zaslug za to imajo tudi razni trenerji – ali t.i. coachi –, ki udeležencem izobraževanj »prodajajo« trike, s katerimi kupce nadležno prepričujejo v nakupe.
Sodobna prodaja je zahtevnejša iz več razlogov. Med drugim zaradi široke ponudbe ter velike primerljivosti izdelkov in storitev. Zato se kupci pogosto odločamo za nakupe po najnižjih cenah ter smo manj zvesti posameznim blagovnim znamkam in ponudnikom. Kar je samo eden od razlogov, zakaj je danes težje biti prodajno uspešen, kot v preteklosti.
Vendar to ni opravičilo za vsiljivost, s katero povzročamo škodo sebi, svojemu podjetju in prodaji nasploh.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.