Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako se pri prodaji B2B izognemo odzivom kupcev, da jih naše področje ne zanima?

Večina ponudnikov se pri prodaji B2B dokaj redno srečuje z odzivi kupcev, da jih njihovih izdelki, storitve in rešitve ne zanimajo.

To pogosto dejansko drži, vendar je odklonilen odnos neredko posledica napačnega pristopa pri navezovanju stikov s kupci.

Kajti kot pravi znan pregovor, vsi radi kupujemo, vendar nihče ne mara, da mu prodajajo.

Zato v današnjem prispevku razlagamo, kako pri prodaji B2B navezujemo stike in se ob tem izognemo odzivom kupcev, da jih naše področje ne zanima.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

5 razlogov, zakaj nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naši izdelki in storitve ne zanimajo
Prodaja
5 razlogov, zakaj nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naši izdelki in storitve ne zanimajo
Kako si lahko pomagamo, kadar nam poslovni kupci odgovarjajo, da jih naše rešitve ne zanimajo.
Ali poznate štiri vrste sogovornikov pri prodaji B2B in kaj jih pri nakupih najbolj zanima?
Prodaja
Ali poznate štiri vrste sogovornikov pri prodaji B2B in kaj jih pri nakupih najbolj zanima?
Vsaka skupina ima namreč svoje poglede, interese in pričakovanja.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...