Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Ali poznate štiri vrste sogovornikov pri prodaji B2B in kaj jih pri nakupih najbolj zanima?

Ena od pomembnih značilnosti prodaje B2B je, da se pri poslovnih kupcih v pogovore vključuje več vrst sogovornikov. 

To pomeni več različnih pogledov, interesov in pričakovanj v zvezi z izdelki in storitvami, o katerih se pogovarjamo, ki se jim moramo prilagoditi.  

Prvi pogoj pa je, da jih poznamo in vemo, kaj jih pri nakupih običajno najbolj zanima. 

Če želite izvedeti, katere štiri vrste sogovornikov srečujemo pri prodaji B2B in kako z njimi ravnamo, si lahko preberete v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj danes težje dosežemo in ohranimo prepoznavnost pri poslovnih kupcih kot v preteklosti
Trženje
Zakaj danes težje dosežemo in ohranimo prepoznavnost pri poslovnih kupcih kot v preteklosti
Glavni razlog je sprememba, katere informacije in kako si danes zapomnimo.
3 pravila, pri kom poslovni kupci kupujejo, ki jih moramo poznati za uspešno prodajo B2B
Prodaja
3 pravila, pri kom poslovni kupci kupujejo, ki jih moramo poznati za uspešno prodajo B2B
Način razmišljanja in odločanja poslovnik kupcev se razlikuje od potrošnikov.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...