Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Zakaj danes težje dosežemo in ohranimo prepoznavnost pri poslovnih kupcih kot v preteklosti

Ali se morda dogaja, da vam poslovni kupci ne pošljejo svojih povpraševanj za nakupe, čeprav se z njimi poznate in ste v dobrih odnosih? 

Razloga sta dva in eden od njiju je pomanjkanje prepoznavnosti. 

To pomeni, da kupci ne vedo, ali se ne spomnijo, da in kako jim lahko pomagate, čeprav sami zagotovo menite ravno nasprotno. 

Zato v članku govorimo, kaj je v resnici prepoznavnost, zakaj jo danes težje dosežemo in ohranjamo, kot smo jo v preteklosti ter kako si pri tem lahko pomagamo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako dosežemo vidnost in prepoznavnost pri kupcih skoraj zastonj?
Trženje
Kako dosežemo vidnost in prepoznavnost pri kupcih skoraj zastonj?
Preprost način, kako našo blagovno znamko vidi na tisoče kupcev za malo denarja.
Kako smo brez posebnih stroškov ustvarili vodilno blagovno znamko pri prodaji B2B?
Trženje
Kako smo brez posebnih stroškov ustvarili vodilno blagovno znamko pri prodaji B2B?
V nasprotju z razširjenim prepričanjem za prepoznavnost blagovne znamke ne rabimo veliko denarja.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...