Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako dosežemo vidnost in prepoznavnost pri kupcih skoraj zastonj?

Gre za trženjski pristop, ki ga sicer že uporabljajo v mnogih podjetjih. Vendar sem ravno pred kratkim ponovno opazil neizkoriščeno priložnost. In se spomnil na izkušnjo izpred let, ko sem na to opozoril dokaj znano podjetje in so nasvet tudi upoštevali. 

Zato tokrat odkrivamo, kako skoraj zastonj dosežemo vidnost in prepoznavnost svojega podjetja, blagovne znamke, izdelkov, storitev ali rešitev. Odvisno, kaj nam največ pomeni. In kako si lahko pri tem naredimo tudi precej škode.

Za lažjo ponazoritev naj opišem kar svoj primer. 

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Trženje
Kam se nam najbolj izplača vložiti svoj marketinški denar?
Preprosto pravilo, s pomočjo katerega se lažje odločimo, kako najbolje porabimo svoj marketinški proračun.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...