Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kako smo brez posebnih stroškov ustvarili vodilno blagovno znamko pri prodaji B2B?

Dejstvo je, da nam poznane in priznane blagovne znamke izdelkov in storitev pomagajo izboljšati in povečati prodajo.  

Izboljšati, ker jih lahko prodajamo po višjih cenah in povečati, ker kupci raje kupijo poznano znamko kot nekaj, za kar slišijo prvič. 

Kljub razširjenemu mnenju, da ustvarjanje takšne blagovne znamke stane precej denarja, to vedno in povsod ne drži. 

Zato tokrat opisujemo izkušnjo, kako smo brez posebnih stroškov ustvarili vodilno blagovno znamko pri prodaji B2B in kako lahko to dosežemo na vsakem področju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj kupujemo priznane blagovne znamke in kako nam to pomaga pri prodaji B2B?
Trženje
Zakaj kupujemo priznane blagovne znamke in kako nam to pomaga pri prodaji B2B?
Potrošniki in poslovni kupci kupujemo priznane blagovne znamke izdelkov in storitev iz različnih vzrokov.
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Trženje
13 preizkušenih marketinških pristopov pri prodaji B2B za vsako podjetje in kakšen je najboljši
Seznam in krajši opis marketinških taktik, ki jih moramo poznati v vsakem podjetju.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...