Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

3 pravila, pri kom poslovni kupci kupujejo, ki jih moramo poznati za uspešno prodajo B2B

Ali ste večkrat presenečeni nad izbiro kupcev, ki se odločajo za ponudnike s slabšimi in morda celo dražjimi izdelki, storitvami in rešitvami? 

Razlog je preprost, in sicer, ker v nasprotju s precej razširjenim prepričanjem kakovost in cena pogosto nista ključni merili. 

Kajti odločanje v poslovnem okolju ima svojo logiko, ki se razlikuje od potrošniškega razmišljanja.  

Če vas zanimajo tri pravila, pri kom in zakaj kupujejo poslovni kupci, ki jih moramo poznati za uspešno prodajo B2B, pa jih boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Trženje
Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Z uporabo nevromarketinga lahko izboljšamo svojo prepričljivost in vpliv na odločitve kupcev.
Kaj moramo vedeti o odločevalcih in odločanju za uspešno prodajo B2B?
Prodaja
Kaj moramo vedeti o odločevalcih in odločanju za uspešno prodajo B2B?
Za lažje razumevanje odločanja v poslovnem okolju poznamo več preizkušenih pravil.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...