Prodaja
| Jure Habbe
Kaj moramo vedeti o odločevalcih in odločanju za uspešno prodajo B2B?
Za uspešno prodajo poslovnim kupcem se moramo pogovarjati s pravimi sogovorniki, sicer večinoma izgubljamo čas.
To so osebe, ki odločajo o nakupih in izbiri ponudnikov, ali imajo na odločitve dovolj velik vpliv.
Vendar je tema precej širša kot zgolj običajno vprašanje, kako ugotovimo, kdo je odločevalec pri nakupu.
Če vas torej zanima, kaj moramo vedeti o odločevalcih in odločanju pri prodaji B2B, boste to izvedeli v današnjem članku.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Kako ugotovimo, kdo odloča o izbiri ponudnikov pri prodaji B2B?
Gre za eno od najbolj pogostih in pomembnih vprašanj za uspešno prodajo poslovnim kupcem.

Trženje
Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Z uporabo nevromarketinga lahko izboljšamo svojo prepričljivost in vpliv na odločitve kupcev.