Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kako ugotovimo, kdo odloča o izbiri ponudnikov pri prodaji B2B?

Za uspešno prodajo poslovnim kupcem (B2B) se moramo pogovarjati s pravimi ljudmi. Drugače imamo lahko nešteto sestankov in slabe prodajne rezultate. Pri tem srečujemo dve vrsti sogovornikov. Prve, ki odločajo o nakupih in druge, ki odločajo o izbiri ponudnikov. Predvsem v manjših podjetjih gre pogosto za iste osebe, čeprav ni nujno.

Kdo torej odloča, ali bo do nakupa prišlo in kdo o izbiri ponudnika? 

Odgovor si najlažje predstavljamo in si ga zapomnimo, če zadevo ponazorimo s praktičnim primerom. 

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Prodaja
Kako namesto prodajalca postanemo zdravnik za težave svojih kupcev?
Čeprav kupci ne maramo, da nam prodajajo, večina pri prodaji poslovnim kupcem in potrošnikom počne ravno to.
21 vprašanj, ki jih moramo zastavitvi kupcem za uspešno prodajo B2B
Orodja
21 vprašanj, ki jih moramo zastavitvi kupcem za uspešno prodajo B2B
Vprašanja nam pomagajo razumeti potrebe in pričakovanja kupcev ter jim prilagoditi svoje prodajne pristope in ponudbe.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...