Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?
Ali ste se že kdaj vprašali, zakaj nekatere marketinške kampanje delujejo, ko jih skušamo ponoviti ali posnemati, pa nimajo niti podobnega učinka? Ali zakaj so nekateri ljudje v prodaji uspešnejši, čeprav imajo slabše in morda celo dražje izdelke, storitve ali rešitve?
Če verjamemo ali ne, je večina nakupnih odločitev sprejeta podzavestno, na podlagi prepričanj in čustev.
In če vemo, zakaj ljudje počnejo, kar počnejo ter kaj povzroči, da ravnajo na določen način, smo lahko pri trženju in prodaji uspešnejši, kot sicer.
Zato v članku govorimo, kaj je nevromarketing, kako se kupci v resnici odločajo in o šestih temeljnih načelih prepričevanja.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

