Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Kaj je nevromarketing in kako se kupci v resnici odločajo?

Ali ste se že kdaj vprašali, zakaj nekatere marketinške kampanje delujejo, ko jih skušamo ponoviti ali posnemati, pa nimajo niti podobnega učinka? Ali zakaj so nekateri ljudje v prodaji uspešnejši, čeprav imajo slabše in morda celo dražje izdelke, storitve ali rešitve? 

Če verjamemo ali ne, je večina nakupnih odločitev sprejeta podzavestno, na podlagi prepričanj in čustev.  

In če vemo, zakaj ljudje počnejo, kar počnejo ter kaj povzroči, da ravnajo na določen način, smo lahko pri trženju in prodaji uspešnejši, kot sicer.  

Zato v članku govorimo, kaj je nevromarketing, kako se kupci v resnici odločajo in o šestih temeljnih načelih prepričevanja.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Trženje
13 pravil za izdelavo vsebin, ki pritegnejo pozornost kupcev in prodajajo
Za uspešno prodajo je pomembno, kako na kupce delujejo naše trženjske in prodajne vsebine.
Kaj so prodajni in nakupni sprožilci ter kako jih ugotovimo in uporabimo v praksi?
Prodaja
Kaj so prodajni in nakupni sprožilci ter kako jih ugotovimo in uporabimo v praksi?
Razumevanje prodajnih in nakupnih sprožilcev je eden od temeljev za uspešno prodajo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...