Prodaja
| Jure Habbe
Kako poslovnim kupcem prodajamo resnično vrednost naših izdelkov in storitev?
Ali bi vložili tisoč evrov, če bi bili prepričani, da boste imeli od tega deset ali še več tisoč evrov koristi?
Najbrž bi.
Zelo podobno velja pri prodaji B2B, kjer kupci izdelke in storitve kupujejo predvsem zaradi finančnih učinkov na njihovo poslovanje.
Zato v današnjem članku razlagamo, kakšna je razlika med ceno in vrednostjo ter kako poslovnim kupcem prodajamo resnično vrednost naših rešitev (ang. Value Proposition).
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Vodenje
Kako domače kupce izkoristimo kot odskočno desko za dostop na tuje trge?
Opis praktične izkušnje, kako nam je sodelovanje z domačim podjetjem odprlo pot do tujih kupcev.
Orodja
5 pomembnih koristi kakovostnega prodajnega lijaka za uspešnost prodaje B2B
Kljub njihovih uporabnosti, kakovostne prodajne lijake srečujemo v dokaj redkih podjetjih.