Pojdi na glavno vsebino
Prodaja |

Sedem pogostih napak pri prodaji B2B, ki se jih običajno niti ne zavedamo

Za izboljšanje osebne in ekipne uspešnosti pri prodaji B2B največkrat niso potrebne transformacije, avtomatizacije, digitalizacije, posebni triki in podobno.

Dovolj je, če odpravimo nekatere pogoste napake, zaradi katerih po nepotrebnem porabljamo čas in zapravljamo prodajne priložnosti.

Kajti pri prodaji je časa vedno premalo in tudi prodajne priložnosti so omejene.

Zato v današnjem članku opisujemo sedem pogostih napak pri prodaji B2B, ki se jih običajno niti ne zavedamo, vendar lahko občutno vplivajo na prodajne rezultate.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Če prodajate B2B in B2C, morda počnete prav TO veliko napako
Vodenje
Če prodajate B2B in B2C, morda počnete prav TO veliko napako
Pravilo morajo razumevati in upoštevati vsi zaposleni, ki sodelujejo s kupci.
5 pogostih napak, zaradi katerih prodajamo po (pre)nizkih cenah
Prodaja
5 pogostih napak, zaradi katerih prodajamo po (pre)nizkih cenah
Za prodajo poslovnim po nizkih cenah smo večinoma krivi sami.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...