Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

5 pogostih napak, zaradi katerih prodajamo po (pre)nizkih cenah

Če svoje izdelke in storitve prodajamo po nizkih cenah, je to slabo, če jih prodajmo po prenizkih, pa je nevarno.

V zadnjih dveh letih so se namreč stroški številnim ponudnikom povečali, medtem ko kupci večinoma ne pristajajo na povišanje, ali celo pritiskajo za znižanje cen.

Pri tem si lahko pomagamo s pristopi za prodajo po višjih cenah in z izogibanjem razlogov, zaradi katerih iztržimo zgolj nizke cene.

Če vas zanima pet takšnih napak in kako se jim pri prodaji B2B izognemo, jih boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

7 preizkušenih taktik za prodajo poslovnim kupcem po višjih cenah
Prodaja
7 preizkušenih taktik za prodajo poslovnim kupcem po višjih cenah
Višje cene lahko dosežemo na različne načine, če upoštevamo nekaj preprostih prodajnih pravil.
Kdaj in kako se pri prodaji B2B s kupci pogovarjamo o cenah?
Prodaja
Kdaj in kako se pri prodaji B2B s kupci pogovarjamo o cenah?
Najbolj pogosta napake je, da se o cenah običajno pogovarjamo prezgodaj.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...