Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kdaj in kako se pri prodaji B2B s kupci pogovarjamo o cenah?

Eno izmed najbolj občutljivih področij pri pogovorih s poslovnimi kupci so vprašanja o cenah. 

In najbolj pogosta napaka, da o njih običajno govorimo prezgodaj, kar lahko kupce odvrne, čeprav so naše prodajne priložnosti. 

Kajti, če jim svoje rešitve predstavimo na primeren način, so zanje morda pripravljeni plačati celo več kot so sprva nameravali.  

Zato v današnjem članku govorimo, kdaj in kako se pri prodaji B2B s kupci pogovarjamo o cenah, da jih ne odvračamo in dosežemo najboljše možne prodajne rezultate.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Ali se spomnite Gaussove krivulje in kako jo uporabimo za prodajo po višjih cenah?
Prodaja
Ali se spomnite Gaussove krivulje in kako jo uporabimo za prodajo po višjih cenah?
Preprost in učinkovit način, s katerim lahko izdelke in storitve prodajamo po višjih cenah.
7 preizkušenih taktik za prodajo poslovnim kupcem po višjih cenah
Prodaja
7 preizkušenih taktik za prodajo poslovnim kupcem po višjih cenah
Višje cene lahko dosežemo na različne načine, če upoštevamo nekaj preprostih prodajnih pravil.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...