Prodaja
| Jure Habbe
Ali se spomnite Gaussove krivulje in kako jo uporabimo za prodajo po višjih cenah?
Gre za najbolj preprost in učinkovit pristop, s katerim lahko vse izdelke in storitve prodajamo lažje, po višjih cenah in brez vprašanj o popustih.
Čeprav ni nekaj novega, namreč opažam, da metode številni ne poznajo, ali pa so nanjo pozabili.
Zato se spomnimo, kaj je Gaussova krivulja in kako jo v praksi uporabimo za prodajo po višjih cenah.
Kajti, kot rečeno, deluje na vseh področjih in ne glede, če govorimo o nekaj sto ali o več sto tisoč evrov vredni ponudbi.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
13 preizkušenih nasvetov za uspešna prodajna pogajanja
Prodajna pogajanja so več, kot dogovor o cenah in popustih, saj vplivajo na uspešnost sklenjenega posla, naš ugled in dolgoročno sodelovanje s kupci.

Vodenje
Kaj moramo vedeti o treh osnovnih strategijah za povečanje prodaje?
Povečanje prodaje nam omogočajo tri osnovne strategije, iz katerih so izpeljani vsi ostali pristopi.