Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

7 preizkušenih taktik za prodajo poslovnim kupcem po višjih cenah

Če sklepam po vprašanjih udeležencev prodajnih izobraževanj in svetovanj, so težave pri prodaji B2B najbolj pogosto povezane s cenami.

Kako dosežemo, da nam poslovni kupci stalno ne znižujejo cen? Kako se borimo proti konkurenčnim ponudnikom, ki imajo (pre)nizke cene? Kako pridobimo nove kupce, razen kot najcenejši ponudnik? Kako svojim stalnim kupcem povišamo cene? In podobno.

Preden nadaljujem, naj povem, da smo bili v vseh podjetjih, kjer sem bil zaposlen, med dražjimi ponudniki. In smo se morali prodaje po višji cenah enostavno naučiti, sicer ne bi ničesar prodali.

Zato tokrat govorimo o sedmih taktikah, s katerimi poslovnim kupcem svoje izdelke, storitve in rešitve lažje prodajamo po višjih cenah ter kako in zakaj zares delujejo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Zakaj kupujemo priznane blagovne znamke in kako nam to pomaga pri prodaji B2B?
Trženje
Zakaj kupujemo priznane blagovne znamke in kako nam to pomaga pri prodaji B2B?
Potrošniki in poslovni kupci kupujemo priznane blagovne znamke izdelkov in storitev iz različnih vzrokov.
Kaj pomeni, če nam poslovni kupci odgovarjajo, da smo predragi in kako si lahko pomagamo?
Prodaja
Kaj pomeni, če nam poslovni kupci odgovarjajo, da smo predragi in kako si lahko pomagamo?
Če se nam to dogaja pogosto, se moramo zamisliti predvsem nad svojimi prodajnimi pristopi.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...