7 preizkušenih taktik za prodajo poslovnim kupcem po višjih cenah
Če sklepam po vprašanjih udeležencev prodajnih izobraževanj in svetovanj, so težave pri prodaji B2B najbolj pogosto povezane s cenami.
Kako dosežemo, da nam poslovni kupci stalno ne znižujejo cen? Kako se borimo proti konkurenčnim ponudnikom, ki imajo (pre)nizke cene? Kako pridobimo nove kupce, razen kot najcenejši ponudnik? Kako svojim stalnim kupcem povišamo cene? In podobno.
Preden nadaljujem, naj povem, da smo bili v vseh podjetjih, kjer sem bil zaposlen, med dražjimi ponudniki. In smo se morali prodaje po višji cenah enostavno naučiti, sicer ne bi ničesar prodali.
Zato tokrat govorimo o sedmih taktikah, s katerimi poslovnim kupcem svoje izdelke, storitve in rešitve lažje prodajamo po višjih cenah ter kako in zakaj zares delujejo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.