Pojdi na glavno vsebino
Prodaja | Jure Habbe

Kaj pomeni, če nam poslovni kupci odgovarjajo, da smo predragi in kako si lahko pomagamo?

Cene so pri prodaji B2B zagotovo pomembne, vendar običajno niso odločilne.

Čeprav se s tem morda ne strinjate, ker ste prisiljeni prodajati po nizkih, ali celo najnižjih cenah. Vendar za to niso odgovorni kupci, temveč smo iz različnih razlogov krivi ponudniki sami. 

Zato nas zagotovo zanima, kakšno je ozadje predstave kupcev o sprejemljivih cenah, kdaj se odločijo za najcenejšega ponudnika in zakaj nam v resnici odgovorijo, da smo predragi.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Prodaja
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Če se pri pogovorih s kupci pogosto srečujemo z ugovori, imamo zagotovo težavo s svojim prodajnim pristopom.
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...