Prodaja
| Jure Habbe
Kaj pomeni, če nam poslovni kupci odgovarjajo, da smo predragi in kako si lahko pomagamo?
Cene so pri prodaji B2B zagotovo pomembne, vendar običajno niso odločilne.
Čeprav se s tem morda ne strinjate, ker ste prisiljeni prodajati po nizkih, ali celo najnižjih cenah. Vendar za to niso odgovorni kupci, temveč smo iz različnih razlogov krivi ponudniki sami.
Zato nas zagotovo zanima, kakšno je ozadje predstave kupcev o sprejemljivih cenah, kdaj se odločijo za najcenejšega ponudnika in zakaj nam v resnici odgovorijo, da smo predragi.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
PRO Nasvet: Kako rešujemo ugovore kupcev za uspešno prodajo?
Če se pri pogovorih s kupci pogosto srečujemo z ugovori, imamo zagotovo težavo s svojim prodajnim pristopom.

Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.