Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Če prodajate B2B in B2C, morda počnete prav TO veliko napako

Lani jeseni sem kot kupec iskal neko tehnično rešitev za domače stanovanje.  

Ponudnika sem našel na spletu ter po nekaj klicih in neskončnem zvonjenju telefona le dočakal neprijazen ženski glas. 

Ko sem povedal, za kaj gre, pa je sogovornica dejala, da pri njih izvajajo samo velike projekte in se s takšnimi (kot sem jaz) ne ukvarjajo.  

Če vas zanimata še dve podobni izkušnji in za kakšno dokaj pogosto napako pri prodaji gre, lahko izveste v nadaljevanju članka.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Vodenje
Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Za zadovoljstvo poslovnih kupcev nista dovolj samo kakovost izdelkov in storitev.
Kako zadovoljne uporabnike izdelkov in storitev spremenimo v kupce?
Vodenje
Kako zadovoljne uporabnike izdelkov in storitev spremenimo v kupce?
Prodajna metoda, ki je najbolj razširjena pri spletnih storitvah, vendar je uporabna tudi drugod.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...