Vodenje
| Jure Habbe
Če prodajate B2B in B2C, morda počnete prav TO veliko napako
Lani jeseni sem kot kupec iskal neko tehnično rešitev za domače stanovanje.
Ponudnika sem našel na spletu ter po nekaj klicih in neskončnem zvonjenju telefona le dočakal neprijazen ženski glas.
Ko sem povedal, za kaj gre, pa je sogovornica dejala, da pri njih izvajajo samo velike projekte in se s takšnimi (kot sem jaz) ne ukvarjajo.
Če vas zanimata še dve podobni izkušnji in za kakšno dokaj pogosto napako pri prodaji gre, lahko izveste v nadaljevanju članka.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
Kaj moramo vedeti o zadovoljstvu poslovnih kupcev in kako ga ugotovimo s tremi vprašanji?
Za zadovoljstvo poslovnih kupcev nista dovolj samo kakovost izdelkov in storitev.

Vodenje
Kako zadovoljne uporabnike izdelkov in storitev spremenimo v kupce?
Prodajna metoda, ki je najbolj razširjena pri spletnih storitvah, vendar je uporabna tudi drugod.