Vodenje
| Jure Habbe
Kako zadovoljne uporabnike izdelkov in storitev spremenimo v kupce?
Gre za preizkušeno prodajno metodo, pri kateri določen izdelek ali storitev kupcem ponudimo brezplačno in z namenom, da ga prej ali kasneje kupijo.
Pristop je najbolj razširjen pri različnih spletnih storitvah, čeprav je uporaben tudi na drugih področjih.
Zato v članku tokrat govorimo, kako zadovoljne uporabnike spremenimo v svoje kupce in na kakšen način pristop deluje.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.

Prodaja
Hladni sestanki s poslovnimi kupci: da ali ne? In kako jih spremenimo v prodajne priložnosti?
Podobno kot s hladnimi klici, imamo lahko tudi s takšnimi sestanki veliko dela in malo uspeha.