Pojdi na glavno vsebino
Vodenje | Jure Habbe

Kako zadovoljne uporabnike izdelkov in storitev spremenimo v kupce?

Gre za preizkušeno prodajno metodo, pri kateri določen izdelek ali storitev kupcem ponudimo brezplačno in z namenom, da ga prej ali kasneje kupijo. 

Pristop je najbolj razširjen pri različnih spletnih storitvah, čeprav je uporaben tudi na drugih področjih. 

Zato v članku tokrat govorimo, kako zadovoljne uporabnike spremenimo v svoje kupce in na kakšen način pristop deluje. 

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Prodaja
Kako reklamacije kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
Kaj moramo vedeti o reklamacijah in kako jih z enim stavkom spremenimo v priložnosti za prodajo.
Hladni sestanki s poslovnimi kupci: da ali ne? In kako jih spremenimo v prodajne priložnosti?
Prodaja
Hladni sestanki s poslovnimi kupci: da ali ne? In kako jih spremenimo v prodajne priložnosti?
Podobno kot s hladnimi klici, imamo lahko tudi s takšnimi sestanki veliko dela in malo uspeha.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...