Prodaja
| Jure Habbe
10 pogostih napak pri dogovorih in pogajanjih o cenah pri prodaji B2B
Vsak ponudnik želi svoje izdelke, storitve in rešitve prodajati po čim višjih cenah, kar je danes pri prodaji B2B pogosto težje, kot je bilo v preteklosti.
Na uspešnost pri cenah seveda vplivajo dejavniki, na katere nimamo velikega vpliva.
Vendar smo za nižje cene, kot bi jih pri poslovnih kupcih lahko dosegli, (pre)večkrat krivi sami.
Zato v članku opisujemo deset pogostih napak pri dogovorih in pogajanjih o cenah pri prodaji B2B ter kako se jim v praksi uspešno izognemo.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Prodaja
Ali se spomnite Gaussove krivulje in kako jo uporabimo za prodajo po višjih cenah?
Preprost in učinkovit način, s katerim lahko izdelke in storitve prodajamo po višjih cenah.

Prodaja
7 preizkušenih taktik za prodajo poslovnim kupcem po višjih cenah
Višje cene lahko dosežemo na različne načine, če upoštevamo nekaj preprostih prodajnih pravil.