Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

7 dejavnikov čustvene inteligence, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji B2B

Ko govorimo o uspešnosti prodaje B2B, marsikdo meni, da je bolj kot znanje pomembna zdrava kmečka pamet.

To povsem drži, kajti strokovni izraz zanjo je čustvena inteligenca, ki dejansko pomaga dosegati boljše prodajne rezultate.

In čeprav prevladuje prepričanje, da je odvisna zgolj od radodarnosti matere narave, se jo lahko naučimo in jo razvijamo.

Zato v članku tokrat razlagamo, kaj je čustvena inteligenca, v čem se razlikuje od razumske, ki jo merimo z inteligenčnim kvocientom, in katerih sedem njenih dejavnikov nam pomaga pri uspešni prodaji B2B.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako najbolj preprosto izboljšamo odnose s svojimi kupci in sodelavci?
Kadri in izobraževanje
Kako najbolj preprosto izboljšamo odnose s svojimi kupci in sodelavci?
Gre za veščino, ki vse hitreje izumira, kar vpliva tudi na medsebojne odnose.
Zakaj poslovni kupci kupujejo pri ponudnikih, ki jih poznajo in jim zaupajo?
Prodaja
Zakaj poslovni kupci kupujejo pri ponudnikih, ki jih poznajo in jim zaupajo?
Prodajo poslovnim kupcem si lahko predstavljamo kot sklepanje prijateljstva.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...