7 dejavnikov čustvene inteligence, ki nam pomagajo pri uspešni prodaji B2B
Ko govorimo o uspešnosti prodaje B2B, marsikdo meni, da je bolj kot znanje pomembna zdrava kmečka pamet.
To povsem drži, kajti strokovni izraz zanjo je čustvena inteligenca, ki dejansko pomaga dosegati boljše prodajne rezultate.
In čeprav prevladuje prepričanje, da je odvisna zgolj od radodarnosti matere narave, se jo lahko naučimo in jo razvijamo.
Zato v članku tokrat razlagamo, kaj je čustvena inteligenca, v čem se razlikuje od razumske, ki jo merimo z inteligenčnim kvocientom, in katerih sedem njenih dejavnikov nam pomaga pri uspešni prodaji B2B.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

